Front Mission 3

Platform: PlayStation 1Type: GamesGenre: RPGUitgever: Squaresoft

Front Mission 3

Platform: PlayStation 1
Uitverkocht
Dit product is helaas uitverkocht.
E-mail alert
Vul hieronder uw e-mail adres in en wij sturen u een bericht zodra het artikel weer op voorraad is!

  • Gemiddelde klantbeoordeling 4,7/5 op Google
  • Al ruim 25 jaar uw game specialist
  • Wij hebben 8 echte winkels
  • Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, direct verzonden!
  • Vanaf 45,- gratis verzonden binnen NL!
Platform: PlayStation 1Type: GamesGenre: RPGUitgever: Squaresoft

Omschrijving

Front Mission 3 is, net als andere games in de Front Mission Series, een turn-based strategiespel met real-time omgevingen, CG-films, gemechaniseerde robots en strategische gevechten. De game bevat twee onafhankelijke verhaallijnen met verschillende situaties, omgevingen en unieke personages die bestaan ​​uit verschillende sets bondgenoten en vijanden. Het grootste deel van de game speelt zich af op het slagveld waar Kazuki en zijn bondgenoten worden bestuurd in een 3D-omgeving met bovenaanzicht. Het spel is tactisch en van aard, dus de speler kiest zijn eenheid en wijst toe waar deze zal worden verplaatst en welke actie deze zal uitvoeren. Typische acties zijn onder meer aanvallen met een schouderwapen (raketten of gernades), aanvallen met een wapen in de hand (afstand en melee), items gebruiken, waken tegen toekomstige aanvallen en simpelweg de beurt beëindigen. Als chaarcters wapens heen en weer afvuren, zullen ze schade toebrengen aan verschillende delen van de Wanzer. Gebieden die kunnen worden beschadigd en vernietigd / uitgeschakeld zijn onder meer armen, benen en lichaam. Volledige schade aan het lichaam zal de wanzer in de strijd 'vernietigen', terwijl het uitschakelen van andere delen het alleen maar minder effectief maakt. Elk wapen heeft een type schade dat (I) "Impact", (F) "Flame" en (P) "Piercing" omvat. In de praktijk functioneren deze typen als wapen "elementen" die kunnen worden verkleind met de juiste bepantsering, maar het maakt het meestal echter kwetsbaar voor een ander type schade. Meestal is Anti-I-verdediging erg zwak tegen Klasse-P-aanvallen en verdedigen daartegen is zwak vanaf Klasse-F en verdedigen tegen dat is zwak vanaf Klasse-I. Elk wapen dat door de wanzers wordt gedragen, is ook geclassificeerd als Ranged, Melee, Shield of Missile. Elke piloot kan deze vaardigheden beheersen, waardoor het gebruik van sommige wapens door hen effectiever wordt dan andere. Piloten leren ook speciale vaardigheden tijdens gevechten, deze worden geactiveerd door ervaringspunten en hoeveelheid wapengebruik. Speciale vaardigheden zijn erg afhankelijk van de soorten acties die worden uitgevoerd en items die worden uitgerust, dus voor de vaardigheid "Double Shot" is bijvoorbeeld een wapen vereist dat in elke hand van dezelfde wapenklasse is uitgerust.
Toon meer Toon minder