Facebook Instagram
Onze winkels
Nieuwsbrief
Wil jij als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste releases, pre-orders en aanbiedingen? Abonneer dan op onze nieuwsbrief!
5 Nedgame facts

Grootste assortiment nieuw en tweedehands

Inruil van oude games in onze winkels

Altijd lage prijzen

Ervaren personeel

Afhalen mogelijk in een van onze winkels

  

Veel gestelde vragen

Wat is jullie levertijd?

Al onze producten hebben een levertijd van 1 dag. Deze levertijd houdt in dat wij het artikel ook daadwerkelijk op voorraad hebben in ons distributiecentrum. Indien u op werkdagen voor 23:59 uur bestelt en betaalt met een directe betaalmethode zoals iDeal, Paypal of Credit Card dan zal uw order nog dezelfde dag worden verzonden. Bij drukte kan deze tijd worden vervroegt, ditgeven we dan aan in de header van onze website. Normaal gesproken heeft u deze dan de volgende dag in huis.

Levertijden voor afhalen winkels kunnen soms afwijken. U kunt de winkelvoorraad direct controleren door het juiste filiaal te selecteren. Meestal kunt u als er sprake is van 1 dag levertijd binnen 30 minuten een afhaal email verwachten.

Wat zijn de verzendkosten

?

De verzendkosten binnen Nederland zijn € 2,99 inclusief track trace code.
Bestelt u echter voor € 75,00 of meer dan komen de verzendkosten te vervallen.

Verzendkosten buiten Nederland, pakketpost (ongeacht het aantal producten):

België (€ 6,99),
Duitsland, Luxemburg (€ 9,99)
Denemarken, Frankrijk, Italie, Oostenrijk , Verenigd Koninkrijk, Zweden (€ 14,99),
Griekenland, Polen, Spanje, Portugal, Hongarije, Finland, Tjechie, Slowakije, Slovenie (€ 19,99),
Roemenie, Litouwen, Letland, Bulgarije, Estland (€ 29,99)

Met welke dienst verzenden jullie de bestellingen?

Al onze bestellingen worden verzonden met PostNL. Indien er een track & trace code beschikbaar is krijgt u deze per mail toegestuurd. Indien u op werkdagen voor 23:59 uur bestelt en betaalt met een directe betaalmethode zoals iDeal of Credit Card dan zal uw order nog dezelfde dag worden verzonden.

Bestelt u kleinere items die door de brievenbus passen, en orders met maximaal 3 normale games dan past deze gewoon door de brievenbus zodat u hiervoor niet thuis hoeft te blijven.

Kan ik mijn order of pre-order ook annuleren?
Dit kan enkel als uw order nog niet is verzonden. Als u met een account heeft besteld dan kunt u de order zelf via uw account annuleren. Heeft u als gast besteld dan kan dit via de link in de bevestigingsmail.

Kan ik mijn producten ook ruilen?

Wanneer kan een product geruild worden?
- Bij een beschadiging ontstaan tijdens transport
- Bij een defect
- In geval van een foutieve levering
- U bent van gedachten veranderd (ongebruikt product)

Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Via internet bestelde artikelen mogen binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden mits:
- Nieuwe games nog verzegeld (sealed) zijn. - Nieuwe producten ongebruikt en onbeschadigd zijn.

Wilt u een product ruilen? U kunt dit eenvoudig aangeven via de knop contact op onze site. U ontvangt dan z.s.m. de retour instructies per mail. Het product dient binnen 14 dagen na melding bij ons binnen te zijn.

Na ontvangst en controle van het product kunt u het bedrag direct weer besteden op onze site of laten uitkeren door uw bankgegevens in te vullen. Wij zullen vervolgens het orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 7 dagen terugstorten op uw bankrekening.

Adres voor retouren: (geen bezoekadres)
Nedgame B.V.
Laan van de Maagd 21
7324 BR Apeldoorn

Het retourneren van een pakket is voor eigen rekening, tenzij het een fout van Nedgame betreft. Ruilen kan ook met bon in een van onze 11 filialen.

LET OP: bij het kopen van import games dient u te beschikken over een import spelcomputer. Mocht u daarover twijfelen neem dan eerst contact met ons op. Geopende import games kunnen helaas niet geruild worden.

Ik heb een product in pre-order staan, wanneer verzenden jullie de pre-orders?

Pre-orders worden altijd één dag voor de release verzonden. Indien het mogelijk is om eerder te versturen dan zullen wij dit uiteraard doen. Releasedata kunnen soms verschuiven, wij tonen op onze site altijd de laatst bekende releasedate.

Ik heb een platinum, essential of classic game ontvangen, is dit wel een complete game?

Dergelijke uitvoeringen zijn helemaal compleet en wijken niet af van de originele uitgaves. Het enige wat anders is is de hoes.

Ik heb een tweedehands game besteld maar een bijgeleverde code werkt niet.

De codes die bij sommige games worden geleverd zijn helaas maar een keer te gebruiken, wij kunnen de geldigheid hiervan niet controleren. Bij de aanschaf van een tweedehands game bestaat het risico dus dat deze al gebruikt zijn. De codes zijn vaak wel beschikbaar op de Xbox Marketplace of Playstation Store. Wij verkopen deze codes niet, dit kan enkel via de online stores van uw console. De game zelf is echter altijd gewoon te spelen.

Ik heb mijn game ontvangen maar de hoes is helemaal kapot aangekomen

Dit is waarschijnlijk tijdens het transport gebeurd, u kunt het beste even een bericht sturen via het contactformulier op onze site.

De DLC codes die bij mijn import game geleverd zijn werken niet, wat nu?

Zoals bij al onze import games staat aangegeven, kunnen wij de werking van DLC codes en online functies hiervan niet garanderen. De game werkt wel op een europese console (tenzij anders aangegeven), de DLC is vaak gebonden aan een regio.