Een ogenblik geduld aub...
 
Pre-Order
South Park the Fractured But Whole Collector's Edition gratis thuis bezorgd of ophalen in één van onze winkels?
Nieuwsbrief
Wil jij als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste releases, pre-orders en aanbiedingen? Abonneer dan op onze nieuwsbrief!
Pre-Order
Digimon World: Next Order gratis thuis bezorgd of ophalen in één van onze winkels?
5 Nedgame facts

Grootste assortiment nieuw en tweedehands

Inruil van oude games in onze winkels

Altijd lage prijzen

Ervaren personeel

Afhalen mogelijk in een van onze winkels

Pre-Order
Nioh gratis thuis bezorgd of ophalen in één van onze winkels?
  

Veel gestelde vragen

Wat is jullie levertijd?

Al onze producten hebben een levertijd van 1 dag. Deze levertijd houdt in dat wij het artikel ook daadwerkelijk op voorraad hebben in ons postorder magazijn. Indien u op werkdagen voor 23:59uur bestelt en betaalt met een directe betaalmethode zoals iDeal of Credit Card dan zal uw order nog diezelfde dag worden verzonden. Normaal gesproken heeft u deze dan de volgende dag in huis.

Levertijden voor afhalen winkels kunnen soms afwijken. U kunt de winkelvoorraad direct controleren door het juiste filiaal te selecteren. Meestal kunt u als er sprake is van 1 dag levertijd binnen 30 minuten een afhaal sms / mail verwachten.

Wat zijn de verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland zijn € 1,99. Bestelt u echter voor € 75,- of meer dan komen de verzendkosten te vervallen. Pre-order artikelen worden binnen Nederland altijd gratis verzonden.

Verzendkosten buiten Nederland, pakketpost (ongeacht het orderbedrag):

België (€ 4,99),
Duitsland, Luxemburg (€ 9,99)
Denemarken, Frankrijk, Italie, Oostenrijk , Verenigd Koninkrijk, Zweden (€ 14,99),
Griekenland, Polen, Spanje, Portugal, Hongarije, Finland, Tjechie, Slowakije, Slovenie (€ 19,99),
Roemenie, Litouwen, Letland, Bulgarije, Estland (€ 29,99)

Met welke dienst verzenden jullie de bestellingen?

Al onze bestellingen worden verzonden met PostNL. Indien er een track & trace code beschikbaar is krijgt u deze per mail toegestuurd. Indien u op werkdagen voor 23:59uur bestelt en betaalt met een directe betaalmethode zoals iDeal of Credit Card dan zal uw order nog dezelfde dag worden verzonden.

Ik heb een verzendbevestiging gekregen maar geen track & trace code

Niet alle bestellingen hebben een track & trace code. Bestellingen krijgen een track & trace code wanneer het pakket niet door de brievenbus past of wanneer de waarde boven de €100,- ligt. Deze code ontvangt u per mail op het moment van verzending. Deze code is meestal in de avond rond 23:00 uur actief. Heeft u geen code ontvangen, dan past het pakketje door de brievenbus en hoeft u er niet speciaal voor thuis te blijven.

Kan ik mijn producten ook ruilen?

Wanneer kan een product geruild worden?

- Bij een beschadiging ontstaan tijdens transport
- Bij een defect
- In geval van een foutieve levering
- U bent van gedachten veranderd (ongebruikt product)

Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Via internet bestelde artikelen mogen binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden mits:

- Nieuwe games nog verzegeld (sealed) zijn.
- Nieuwe producten ongebruikt en onbeschadigd zijn.

Wilt u een product ruilen? U kunt eenvoudig het product aanmelden via ons contactformulier. U ontvangt dan z.s.m. de retour instructies per mail. Het product dient binnen 14 dagen na melding bij ons binnen te zijn.

Na ontvangst en controle van het product kunt u het bedrag direct weer besteden op onze site of laten uitkeren door uw bankgegevens in te vullen. Wij zullen vervolgens het orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen terugstorten op uw bankrekening.

Adres voor retouren: (geen bezoekadres)

Nedgame B.V.
Laan van de Maagd 21
7324 BR Apeldoorn

Het retourneren van een pakket is voor eigen rekening, tenzij het een fout van Nedgame betreft. Ruilen kan ook met bon in een van onze 12 filialen.

LET OP: bij het kopen van import games dient u te beschikken over een import spelcomputer. Mocht u daarover twijfelen neem dan eerst contact met ons op. Geopende import games kunnen helaas niet geruild worden.

Ik heb een product in pre-order staan, wanneer verzenden jullie de pre-orders?

Pre-orders worden altijd één dag voor de release verzonden. Indien het mogelijk is om eerder te versturen dan zullen wij dit uiteraard doen. Releasedata kunnen soms verschuiven, wij tonen op onze site altijd de laatst bekende releasedate.

Bij de afbeeldingen van een product staat 'afbeelding kan afwijken', wat houdt dit in?

Vaak krijgen games als ze ouder worden of in prijs dalen een aangepaste cover, dit zijn de zogenaamde platinum, essential of classic uitvoeringen. De game blijft exact hetzelfde, maar de hoes kan er dus iets anders uitzien. Indien u zeker wilt zijn of een game de originele cover heeft dan kunt u contact opnemen via het contactformulier dan kijken wij dit voor u na.

Ik heb een platinum, essential of classic game ontvangen, is dit wel een complete game?

Dergelijke uitvoeringen zijn helemaal compleet en wijken niet af van de originele uitgaves. Het enige wat anders is is de hoes.

Ik heb een tweedehands game besteld maar een bijgeleverde code werkt niet.

De codes die bij sommige games worden geleverd zijn helaas maar één keer te gebruiken, wij kunnen de geldigheid hiervan niet controleren. Bij de aanschaf van een tweedehands game bestaat het risico dus dat deze al gebruikt zijn. De codes zijn vaak wel beschikbaar op de Xbox Marketplace of Playstation Store. Wij verkopen deze codes niet, dit kan enkel via de online stores van uw console. De game zelf is echter altijd gewoon te spelen.

Ik heb mijn game ontvangen maar de hoes is helemaal kapot aangekomen

Dit is waarschijnlijk tijdens het transport gebeurd, u kunt het beste even een bericht sturen via het contactformulier op onze site.

De DLC codes die bij mijn import game geleverd zijn werken niet, wat nu?

Zoals bij al onze import games staat aangegeven, kunnen wij de werking van DLC codes en online functies hiervan niet garanderen. De game werkt wel op een europese console (tenzij anders aangegeven), de DLC is vaak gebonden aan een regio.

Hoe is de klachtenregeling?

1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
6. Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
Winkelmandje
Er zitten geen producten in het winkelmandje.
Onze winkels
T: 0900 - 2222 888 (15cpm)
Aanbiedingen
van:
voor:
bespaar:
€ 69,99
€ 18,-
74%
van:
voor:
bespaar:
€ 49,99
€ 28,-
44%
van:
voor:
bespaar:
€ 49,99
€ 28,-
44%
van:
voor:
bespaar:
€ 59,99
€ 38,-
37%
van:
voor:
bespaar:
€ 399,-
€ 388,-
3%
van:
voor:
bespaar:
€ 399,-
€ 388,-
3%
van:
voor:
bespaar:
€ 209,99
€ 188,-
10%
van:
voor:
bespaar:
€ 69,99
€ 38,-
46%